Filia Kosierz

woj. lubuskie

tel./fax 68 3831225

spkosierz@o2.pl

Dzięki zaangażowaniu dzieci, nauczycieli i rodziców odbył się dzisiaj w naszej szkole coroczny festyn. Rozpoczął się pięknymi występami dla rodziców, a potem była wspólna zabawa na boisku przy szkole.
Zamek dmuchany, wizyta Wikinga, przejażdżki samochodami strażackimi OSP Szczawno i Kosierz oraz zabawa bańkami mydlanymi to niektóre z atrakcji, które czekały na naszych gości. Smaczne ciasto. kiełbaski z grilla przygotowali jak co roku niezawodni Rodzice, za co bardzo dziękujemy.

FESTYN RODZINNY
czytaj więcej

W dniu 06.06.2017r. uczniowie klas 0, II i III oraz rodzice pojechali na wycieczkę do miejscowości Burg i Cottbus w Niemczech. W Burgu dzieci odbyły malowniczą podróż łodziami kanałami Szprewy.Również wszyscy zachwycali się różnorodną roślinnością występującą na brzegach kanałów . Następnie w miejscowości Cottbus zwiedzili Stare Miasto, gdzie zjedli pyszne lody i obiad. Czas szybko minął i musieliśmy wracać do domu, ale to co zobaczyliśmy na długo zostanie w naszej pamięci i na licznych fotografiach.

„ Niemiecka Wenecja oraz średniowieczne miasto Cottbus”

Z okazji Dnia Dziecka czekało nas wiele niespodzianek. Młodsze dzieci wraz ze swoimi paniami odwiedziły Gimnazjum w Dąbiu, gdzie wzięły udział w V Olimpiadzie Przedszkolaka. Uczniowie klas II i III natomiast gościli w stadninie koni Rosochata Sosna w Lubiatowie, gdzie właścicielami są rodzice Szymona. Jazda konna, pieczenie kiełbasek i wspólne zabawy sprawiły wszystkim wiele radości. Dziękujemy za tak udany dzień. I jeszcze raz składamy życzenia dla Dzieci od tych trochę starszych dzieci ( nauczycieli i pracowników szkoły).

Z WIZYTĄ W STADNINIE KONI
czytaj więcej

Z okazji Dnia Dziecka nasi przedszkolacy odwiedzili starszych kolegów z Gimnazjum w Dąbiu. Uczestniczyli tam w V Olimpiadzie Przedszkolaka. Zmagania sportowe okazały się łatwizną. Wszyscy dobrze i radośnie się bawili. Dziękujemy organizatorom za świetną zabawę.

OLIMPIADA PRZEDSZKOLAKA
  • DNI OTWARTE STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM

Wczoraj uczniowie naszej placówki wyruszyli do Krosna Odrzańskiego z wizytą do Straży Granicznej. Oglądanie pojazdów, uzbrojenia pomieszczeń sprawiło dzieciom wiele radości. Dziękujemy rodzicom Szymona Państwu Małgorzacie i Przemysławowi Dolot za zaproszenie, oprowadzanie nas po jednostce.

• WYCIECZKA DO CENTRUM PRZYRODY I CENTRUM EKOLOGICZNEGO W ZIELONEJ GORZE

W ramach zajęć z projektu " Inwestycja w edukację w Gminie Dąbie" uczniowie klas II i III w dniu 13 maja wraz z kolegami i koleżankami ze Szczawna uczestniczyli w wycieczce do Zielonej Góry. Odwiedziliśmy Centrum Ekologiczne i Centrum Przyrody.

Centrum Przyrodnicze opiera swoje działanie o zasadę „bawiąc uczyć” i to się sprawdziło. Dzieci mogły sprawdzić jak wygląda ich kręgosłup, posłuchać jak bije serce, dotknąć czarodziejskiej kuli plazmowej. Dowiedziały się, że grafit, który mają w ołówku przewodzi prąd tak jak metal. Próbowały swoich sił podnosząc co się potem okazało krążek metalowy o tym samym ciężarze, ale używając różnej siły. Mogły strzelać z powietrznej armaty do swoich kolegów czy pań oraz wycisnąć swój kształt. Dowiedzieliśmy się także jak powstają chmury i jak widzi nasze oko. Obejrzeliśmy piękną wystawę dzwonków. Uczestniczyliśmy w ciekawej lekcji o segregowaniu śmieci. Po wszystkich zmaganiach pełni wiedzy i trochę już zmęczeni zjedliśmy pyszny posiłek w McDonaldzie.